25 DECEMBER



Just nu sitter jag och pustar ut, med lite julmust. Upptäckte alldeles nyss att jag hade skickat mass-sms-julhälsning till nästan alla i min kontaktlista i mobilen... lite pinsamt - och dyrt... men sedan tänkte jag: man lever bara en gång, man får faktiskt göra misstag ibland (jag och mobiler har aldrig riktigt fungerat bra tillsammans förut så...) Som tur förstod nog de som svarade tillbaka att det var menat till dem :)  Mina vänner förstår sig på min humor, det är tur det.
Julkänslan är lite svår att förmedla i detta lilla inlägg eftersom jag inte har tagit några nya bilder, så jag slår på stort och visar lite smått vad jag lyssnar på just vid detta tillfälle:

Fake - Frogs in Spain

Alphaville - Big in Japan

Boney M - Ma Baker

France Gall - Ella, ella l'a

The Knife - You take my breath away

Hess Is More vs. Jenno Remix -  Back for More

Äsch, ärligt talat så lyssnar jag faktiskt på Eldkvarn. De är bra. Deras senaste skiva Hunger hotell är bra.
Bra bra bra.

Till sist, som Åsa själv säger: God jävla jul.
Hon är söt den tjejen.


Kommentarer
Postat av: josefina

Jag försökte skicka ett fint julmms, bara så att du vet. Men det går inte bra att kontakta folk i juletider, allt svävar ut i rymden istället.

2008-12-25 @ 22:35:57
URL: http://jossevafan.blogg.se/
Postat av: Kristin

där ser man! då vet jag det :)

man kan då inte lita på mobiler - jag vet hur det är... de lyder aldrig.

2008-12-26 @ 01:01:57
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0