12 OKTOBER


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbar bild! trodde först att det var blommor som flöt omkring i vatten, gillar att den är så abstrakt. Är det din katt underifrån ett glasbord? Jag tycker du ska köra mer på det temat, skulle va fint med fler liknande bilder^^

2008-10-12 @ 15:13:31
Postat av: Anonym

och justja det där var från Lovisa

2008-10-12 @ 15:14:16
Postat av: Karin

cool bild!!

2008-10-13 @ 12:53:39
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/
Postat av: Kristin

min katt får inte bara utstå alla pussar och kramar från mig - hon är också tvungen att vara med på en massa bilder, och här är en av dem.

jag har kört flera bilder, bl.a. på mina händer på samma sätt som tassarna - någon eller flera av dem kommer nog dyka upp här så småningom. tack Lovisa - ska du inte skaffa en fotoblogg du med? du tar ju alltid så inspirerande foton.



tack systra mi! du är cool du med!

2008-10-13 @ 15:37:47
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0