15 FEBRUARI

Just nu är det kallt, men det känns inte som vinter. Ingen snö eller is... endast lite frost i rabatten på min innegård och sandlådan (med det stora ansiktet) har stelnat - så nu kan inte ens de små barnen förstöra konstverket. Det är en typisk svensk vinterdag helt enkelt. All betong och livlösa växter.
Det är faktiskt lite snyggt.

För ett tag sedan, när jag och Marion tog en liten promenad på min födelsedag, var det annorlunda. Då var kylan mer bitande och snön under våra fötter knastrade sådär mysigt. Vi gled ner för backen vid kolonilotterna med varsin kamera i händerna samtidigt som vi gav ifrån oss lite smått skräckslagna skrik - i kör. Det roligaste är nog att vi båda är mer rädda om våra kameror än om vi skulle bryta benet eller slå ut en tand om vi skulle falla ner mot marken.



Dagens musik: kommer inte på något annat än Style of eye, så det får bli det!

Kommentarer
Postat av: ett dumt mumintroll

jag är världens sämsta vän. jag har glömt din födelsedag, jag har inte grattat dig. jag säger, åh idiotiska mig! grattis tusen år efter.. <3

2009-02-17 @ 21:25:53
Postat av: Kristin

sånt som händer vännen! man kan inte komma ihåh allt här i livet :)

2009-02-18 @ 17:28:38
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0