16 FEBRUARI

Ok... nä nu säger kroppen "stopp ett tag du! nu måste du vila för nu fan strejkar jag!". Jag dricker mycket vatten, bergraver mig i näsdukar och gömmer mig under täcket som en sann vampyr.
Och nej, det är inte mysigt.

Mitt i allt detta lyssnar jag på norsk musik. Rättare sagt pop, eller indie? Vetefan. Det är norskt i alla fall. Jag brukar inte lyssna så mycket på sån musik men bara för att det är norskt så gillar jag det. Lyssna på Matias Tellez.
Head in cloud har fastnat i mitt huvud.

Jag vill åka till någon norsk festival i sommar, någon som hänkar på?!


Katarina Hissen vid Slussen. Det är på senaste tiden som jag vågat mig fram till staketet utan att börja hyperventilera. Nu får jag bara lite svindel och sådana dära spagettiben. Och så kallsvettas jag lite. Men sånt överlever man ju. Lite höjdskräck skadar inte... så mycket.


Här har ni en liten liten del av den skolan som jag nu går i. Folkuniversitetet. Jag tror att det var en av de där få dagarna i januari då solen sken upp hela skolan. Och jag fångade det på bild, ha!

Dagens musik: känns "fghjkkadha" att upprepa, men eftersom jag är så pass senil så ja.. då skriver jag det igen. Matias Tellez - Head in cloud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0