17 FEBRUARI

Min pappa har skaffat en ny dator, och har fått för sig att jag ska hjälpa honom med allt... jag är den mest otekniska 20åringen i Sverige!
Jag hittade en gammal bild på ett usb-minne som jag hade tagit för ungefär... sju år sedan? Det är en bild på vår första kattkull. Ylva, Mirah, Are och Orm heter dem och de är ungefär 6-7 veckor gamla på bilden. Den som påstår att det är lätt att fotografera kattungar kan slänga sig i väggen. Jag talar nog för både mig och Marion, vi är erfarna (Marion är i och för sig mer erfaren än vad jag är). Fast jag är ganska nöjd över den här bilden. I alla fall nu när jag har redigerat den lite.
Jag gillar att den är sådär härligt grynig.



Dagens musik: Fever Ray - When I grow up (titta på videon, som är gjord av den danska, skicklige Martin de Thurah - han kan vara en av de bästa musikvideosregissörerna i världen!)

Kommentarer
Postat av: mialii

jag gillaren! och jag saknar dig också, varför hörs och ses vi aldrig?

2009-02-21 @ 11:25:06
URL: http://mumintrollet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0