18 FEBRUARI

Jag längtar efter att gå till AH's glassbar med Marion och sen vandra upp till Vitabergsparken.
Här är en bild på Marion, från hösten förra året.



Här får ni lite sommarmusik:
(tyvärr Marion, jag orkar verkligen inte länka till alla låtar, tänkte göra en lista i spotify men de har ju inte all musik... sök på myspace - det är där som jag har hittat det mesta)

Jonas & Kapstaden - Död mans grepp
Club Killers - Besame mucho
år&dar - Halvt ark papper
Jong Pang - Small cut sensations
Dante Kinnuen - High heels
Nhessingtons - Young tree
Orange juice - Rip it up
Love Laos - Vasagatan
Bob Dylan - Like a rolling stone
Pallers - Hundrum
Kasban - Flyta med
André Laos - Another night to remember
KOOP - Bright nights
Nationalteatern - Sent en lördag kväll
Ram Di Dam - Sex, drugs n' frisbeegolf
Abraham & the disty blondes - Golden goat
Mycket svenskt, mycket göteborgskt, mycket ungt - blandat med annat.


Kommentarer
Postat av: emmi

vilken vacker bild!

2009-02-18 @ 15:45:24
URL: http://eyegasm.devote.se
Postat av: Kristin

åh tack emmi! snart måste jag få fotografera dig också :)

2009-02-18 @ 17:22:15
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sommar! AH's! Jag längtar!

Sommaren 09 blir lätt nya sommaren 08 ;)

2009-02-18 @ 18:10:37
URL: http://marionfotar.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag tyckte väl att Marion såg lite yngre ut! Vad söt. Bra musik för övrigt, trots att jag bara kände igen runt sex stycken väl. Hehe..

2009-03-05 @ 01:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0