1 JANUARI

Solen var på väg ner. Det var över 40 grader varmt och vi hade precis tagit det sista doppet innan vi drack upp varsin Frappé.

Plötsligt kommer en hemlös hund och går förbi oss som sitter vid strandkanten. Den tvekar inte, utan går rakt ut i vattnet och ställer sig så att vatten kommer upp till midjan.
Här har vi hunden.


Summer Rain


Mitt nyårslöfte är inte klyschigt, saker som att börja träna, äta nyttigare eller priotera saker bättre, nej. Mitt nyårslöfte är: att tillägna låtar till vissa ibland - här på bloggen. Låtar som represnterar personen, eller låtar som jag tycker att personen ska lyssna på.
Fantasilöst? - kanske. Lätt löfte? - svårt att säga. 
Eftersom jag hittade denna fina låt blir min första låt tillägnad Josse. Var så god, här har du Anna Ternheim.

Kommentarer
Postat av: josefina

Ååh, vad fint. En fantastisk version av en fantastisk låt!

2009-01-01 @ 17:39:33
URL: http://jossevafan.blogg.se/
Postat av: Björn

Glöm inte bort mig! Det ska bli spännande att se vad du kokar ihop! ;) sprider prestationsångesten

2009-01-02 @ 02:09:58
Postat av: Kristin

Jag skall icke glömma dig min vän.

Tiden måste ge mig inspiration för att jag ska hitta den "rätta" låten.

Ha tålamod och nyfikna öron öppna! :)

2009-01-02 @ 15:23:30
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hunden <3 När ska vi åka iväg nästa gång? Saknar dig Krillan..



Vilket kul nyårslöfte! Ska hålla utkik här efter "min" låt ;)

2009-01-06 @ 00:38:53
Postat av: Kristin

saknar dig med åslög! på fredag smäller det, då är det kalas med kras!

2009-01-07 @ 17:42:10
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0