22 MARS

Dagens låtar: Headless Heroes - To You (I Am Kloot Cover), Aretha Franklin - Don't Play That Song For Me, Kate Bush - Wuthering Heights

Här har ni min helg i fotografier. Jag tycker att de sammanfattar ganska väl hur den var. Våren kom och sken upp hela vår mörka lägenhet. Även om jag inte orkade ta mig ut så lät jag solen blända mig när jag åt frukost.
Jag åt snabbmat också, lätt att "laga till" och det gick snabbt ner i magen.
Och nu när våren visade sig så kände jag en sådan lust att fotografera katter igen. Det är nog ett och halvt år sen jag kände så. Den här gången vill jag dock bara fotografera på det sättet jag vill utan att tänka på att man inte får kapa tassar eller öron. Fotot är på katten Ylva i min säng.




Kommentarer
Postat av: Uli

Wow, har du en fota-katt-fetish? För jag kan aldrig få nog av hundar... men folk tror jag är helt dum i huvudet då jag säker att min ultimata dröm är att ta konstnärliga bilder utav hundar. Men vadå... ingen har ju gjort det innan... william wegman lite.. och kanske elliot erwitt.. men annars?



Ha det gott gott

2009-03-22 @ 23:18:32
URL: http://ulicam.blogspot.com
Postat av: Kristin

Nog har jag det! Det var så jag började fotografera överhuvudtaget. Katter var det jag hade hemma liksom, som Cajsa Warg skulle säga, man tager vad man haver.

Jag tycker du ska ta konstnärliga bilder av hundar! Kör kör kör, så kan jag fotografera katter :)

2009-03-23 @ 11:41:25
URL: http://hejjagheterkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0